Waarmee kunnen we u helpen?

Wij zijn van mening dat elke situatie uniek is en dat iemand een tweede kans verdient bij een “normale” maatschappij als de omstandigheden daar geschikt voor zijn.

Je kan op verschillende manieren bereiken. Misschien het snelst -en voor u het prettigste- is via de whatsapp servicelijn, zie de uitleg hiernaast. Of vul het contactformulier in.

WhatsApp servicelijn / Klantenservice

Contact met Bokhorst Verzekeringen via WhatsApp
Heeft u een vraag of wilt u eenvoudig een foto of document naar ons verzenden?

Dan kunt u dat doen via WhatsApp:

Hoe werkt het?

  1. Voeg ons toe aan uw adresboek onder de naam: Bokhorst Verzekeringen
  2. Voeg ons 06 nummer toe: 06 – 46 54 19 33 ( nummer is alleen in gebruik voor de WhatsApp berichtendienst )
  3. Open Whatsapp en zoek het nummer via contacten op.
  4. U kunt nu gelijk beginnen met Whatsappen!

Onze WhatsApp lijn is altijd beschikbaar. Reageren doen wij tijdens kantoortijden van 9:00 t/m 18:00 uur.

020 - 436 0 436

info@bokhorstverzekeringen.nl

Stel uw vraag

Bericht aan 2ekans verzekeringen / Bokhorst Verzekeringen

Openingstijden

  • Maandag t/m vrijdag van: 09:00 – 17:30 uur.
  • Zaterdag en Zondag: Gesloten.
  • Website: 24 uur per dag beschikbaar / aanvragen nemen wij de eerstvolgende werkdag in behandeling.

Voor schadegevallen waarbij direct handelen noodzakelijk is, kunt u 24 uur per dag contact met ons opnemen via het noodnummer: +31 20 436 0 436 of direct met de maatschappij.

Kijk voor alle dienstverlening rondom lopende verzekeringen op: www.bokhorstverzekeringen.nl 

Geweigerd of niet geaccepteerd ga voor een 2e kans